آلبوم یک اتفاق خوب منتشر شد!

آهنگ و تنظیم : سعید مدرس 

ترانه : مونا برزویی . مهدی اسفندیاری 

پخش از کمپانی آونگ 

امیدوارم همه ٨٩ را با یک اتفاق خوب آغاز کنند

 

 

 

 وقتیکه اینجوری نگام میکنی... نمیتونم دوسِت نداشته باشم!

 حتی سکوت که میکنی اینروزا برای من شبیه ِ درددله

وقتیکه اینجوری نگام میکنی.. نفس کشیدنم برام مشکله..

مقاومت نمیکنم تا چشمات بگیرنم شبیه یه فراری

وقتی که اینجوری نگام میکنی بوسیدنی ترین لبا رو داری ...

با تو چه خواب آلوده میشه چشمام..میونه شب دنیا اومدی لابد

هر اشتیاقی و که ممنوع شده چه ساده میشه باتو مرتکب شد

با من راحت باش تا بتونم نوازش و تمرین کنم دوباره

قضاوت هیچکی دیگه به جز تو  برای من اهمیت نداره 

 

 

پ.ن:  اجرا خواهد شد به زودی در آلبوم من تو را اشتباه گرفتم از سعید مدرس

 من تو رو اشتباهی گرفتم!

با کسی که همه زندگیمه ! ...

با کسی که مثِ یه نوازش

توی آرامش ِ من سهیمه ...

من تو رو اشتباهی گرفتم ..

توی اون کوچه های مه آلود..

حال ِ من مثلِ تصویر ِ برکه ..

لحظه ی کوچ ِ مرغابیا بود....

من مریضت شدم زیر ِ بارون...

رفتن و از کی آغاز کردی ؟

مشتمو باز کردم ببینیــم !

مثل ِ پروانه پرواز کردی !

من تو رو اشتباهی گرفتم ..

مثل یه شاخه از صخره ای سرد

که نجاتم نداد از سقوط و ..

هی ترک خورد و.. زخمی ترم کرد... 

 

 

پ.ن:  اجرا خواهد شد به زودی در آلبوم من تو را اشتباه گرفتم از سعید مدرس